Boşanma Avukat Ücretleri

Boşanma davalarında insanların en çok merak ettiği konuların başında boşanma avukat ücretleri gelmektedir. Zira insanlar dava açarken bu davanın maliyetini merak etmektedirler. Boşanma davalarında avukat tutmak oldukça önemlidir. Özellikle çekişmeli boşanma davaları çok uzun süren ve uğraştırıcı davalardır. Bunun yanında anlaşmalı boşanma davalarında da yapılacak hatalar sizlere zaman kaybettirecektir. Bu nedenle boşanma sürecine mutlaka bir avukat ile girmelisiniz. Eğer boşanma avukatından yardım almadan bu davaları açarsanız davanız gereksiz yere uzayabilir ve hak kaybına uğrayabilirsiniz.

Boşanma davası için avukat seçerken bazı konulara dikkat etmek gerekir. Seçeceğiniz avukatın boşanma konusunda uzman olması sizin için bir avantaj sağlar. Zira iyi bir boşanma avukatı davayı kazanmanız konusunda size çok yardımı olacaktır. Boşanma davaları sadece boşanmadan ibaret değildir. Bunun yanında velayet, nafaka, maddi manevi tazminat, kişisel ilişki kurulması, ziynet eşyaları, evden uzaklaştırma gibi konularda boşanma davasının içinde görülen konulardır. Ayrıca boşanma davası kesinleştikten sonra malların paylaşımı için de dava açmak gerekir. İnsanların tüm bu hususlar konusunda bilgili olması mümkün değildir. Bu sebeple bu davalarda avukat yardımı almanızı tavsiye ederim.

Boşanma Avukat Ücretleri Ankara

Eğer boşanma davasını Ankara ilinde açacaksanız boşanma avukatı Ankara ilinden seçilmelidir. Eğer başka ilden bir avukat tutarsanız bu durumda yol, konaklama gibi ücretler ödemek zorunda kalırsınız. Boşanma avukat ücretleri sabit değildir. Her avukat kendisine göre ücret belirlemektedir. Boşanma avukatı ücreti belirlenirken, avukatın, tecrübesi, uzmanlığı, daha önce sonuçlandırdığı davalar dikkate alınır. Eğer boşanma davasıyla birlikte; nafaka, velayet gibi talepler var ise avukatlık ücreti değişecektir. Bu konuda en doğru bilgiyi avukatı arayarak öğrenebilirsiniz.

Boşanma Davalarında Avukat Ücretleri

Boşanma davaları iki şekilde açılmaktadır. Bunlarda ilki anlaşmalı boşanmadır. Anlaşmalı boşanma davası kısa sürede sonuçlandığı için genellikle çekişmeli boşanma davasına göre daha uygun fiyatlıdır. Çekişmeli boşanma davaları ise çok uzun süren ve uğraştırıcı davalar olduğundan avukatlar bu davalar için anlaşmalı boşanmaya göre daha yüksek ücret talep ederler. Söz konusu avukatlık ücreti genellikle peşin olarak ödenir. Fakat avukatla yapacağınız anlaşma doğrultusunda taksitle de ödeme imkanınız olabilir. Boşanma avukat ücretleri konusunda ayrıntılı bilgi almak için mutlaka boşanma avukatıyla iletişime geçmenizi öneririm.

bosanma-avukat-ucretleri