Boşanma Avukatları

Boşanma davası açma isteyen kişilerin en büyük yardımcıları boşanma avukatlarıdır. Bir boşanma davası avukatsız şekilde de açılabilir. Fakat avukatsız açılan davaların olumlu sonuçlanma ihtimalleri düşüktür. Zira mahkemelerin işlemesi bir usule göre olur. Sadece olayları yani esası ileri sürerek boşanmak mümkün değildir. HMK’da düzenlenmiş olan usullere uyulmak zorundadır. Örneğin cevap dilekçesi 2 haftalık süre içinde verilmeli, tanıklar süresi içinde sunulmalı, iddialarının hangi deliller ispatlanacağı açık şekilde yazılmalı, duruşmalar takip edilmelidir. Bu usullerin herkes tarafından bilinmesi mümkün değildir. Bu sebeple boşanma avukatları insanlara bu konularda yardımcı olmaktadırlar.

Boşanma sürecinde avukat yardımı oldukça önemlidir. Zira bir çok kişi avukatsız boşanmak istersen çok uzun süreler kaybetmektedir. İyi boşanma avukatları davanızın çok kısa sürede sonuçlanmasını sağlar. Öyle ki tüm delilleri zamanında mahkemeye sunar, başka yerden gelecek evrakları süresi içinde mahkemeden ister, tanıkları zamanında mahkemede dinletir ve davanın gereksiz yere uzamasını engeller. Bunun yanında boşanma davası açtıktan sonra mevcut haklarınızın korunmasına da yardımcı olur. Örneğin nafaka hakkınızın tam olarak alınması için karşı tarafın sosyal mali durumunu araştırır ve buna ilişkin deliller sunar. Karşı tarafın kusurlu hareketleri var ise bunu ispatlayarak maddi manevi tazminat almanızı sağlar.

Boşanma Avukatları Ankara

Ankara da çok sayıda boşanma davası açılmaktadır. Buna paralel olarak da boşanma avukatları Ankara da çok fazladır. Bu avukatlar sadece boşanma davalarına baktıkları için bu konuda uzmanlaşmışlardır. Yani bir boşanma davasının kazanılması için gerekli olan her şeyi bilirler. Çok fazla sayıda boşanma davasına girdikleri için hangi davada nasıl bir yöntem izlemesi gerektiğinin farkındadırlar. Boşanma sürecine iyi bir boşanma avukatı ile giren insanlar davaya bir adım önde başlarlar. Eğer maddi durumunuz bir avukat tutmaya müsait değilse bu durumunda Ankara barosuna başvurarak adli yardım merkezinden bir avukatın görevlendirilmesini isteyebilirler.

Boşanma Avukatları Ücretleri

Boşanma avukatlarının ücretleri avukatın tecrübesine göre değişmektedir. Bu tutarın ne kadar belirleneceği avukat ile yapılan anlaşmaya bağlıdır. Ankarada iyi boşanma avukatları yüksek ücret istemektedir. Fakat bir avukatın yüksek fiyat belirlemesi o avukatın iyi bir boşanma avukatı olduğunu göstermez. Boşanma avukatı seçerken iyi araştırma yapılmalıdır. Sadece ücrete bakarak bir avukat hakkında fikir edinmek hatalı bir davranıştır.

Boşanma Avukatları