Boşanmak İçin Ne Yapmalıyım

Boşanmak isteyen insanların en çok merak ettiği konuların başında boşanmak için ne yapmalıyım konusu gelmektedir. Bu konu insanlar tarafından çok merak edilmektedir. Bu sürece başlamadan önce boşanmak isteyen kişinin karar alması gerekmektedir. Eğer gerçekten boşanmak istiyorsanız bu süreci başlatın. Kesin karar almadan bu yola çıkan insanların bir çoğu dava aşamasında vazgeçmektedirler. İkinci olarak yapılması gereken ise iyi bir boşanma avukatı ile anlaşmaktır. Eğer bu sürece iyi bir boşanma avukatı ile girerseniz davayı kazanma şansınız yükselir. Ayrıca iyi boşanma avukatı ile çalışırsanız boşanmak için ne yapmalıyım gibi sorular sormak zorunda da kalmazsınız. Zira avukat sizin adınıza bütün işlemleri yapacaktır.

Boşanmak için önce boşanma davası açmanız gereklidir. Dava açmadan boşanmanız mümkün değildir. Bu boşanma davasını bulunduğunuz ildeki aile mahkemesinde açmalısınız. Boşanma davası bir boşanma dilekçesi ile açılır. Bu dilekçede boşanma sebepleri açık ve anlaşılır şekilde yazılır. İddialarınızı ispatlayacak delilleriniz varsa bunları da dava dilekçesi yazmalısınız. Daha sonra hakim tarafından duruşma günü belirlenir. Bu duruşma gün ve saattin de duruşmaya katılmalı ve davanızı takip etmelisiniz.

Boşanmak İçin Yapılması Gerekenler

Boşanma konusunda kararlı olan kişiler dava açmadan önce bir takım önlemler almalıdır. Örneği dava açıldıktan sonra müşterek konutta kim kalacak, çocuğun okul durumu ne olacak, geçim nasıl sağlanacak. Bu gibi konularda alınacak önlemler sizi dava aşamasında mağdur olmaktan koruyacaktır. Zira hakimler bu konuda önlemler almaktadır fakat karar tarihi bazı şeyler için geç bir tarih olabilir. Boşanmak için ne yapmalıyım sorusunda önce sorulması gereken soru boşanma davası açmadan önce ne yapmalıyım olmalıdır.

Boşanmak İçin Ne Yapmalıyım Ankara

Boşanma davası açmayı düşünen kişiler Ankara ilinde ikamet ediyorlarsa diğer illerde yaşayan kişilere göre daha şanslıdırlar zira Ankarada çok boşanma avukatları mevcuttur. Maddi durumunuz elveriyorsa bu Ankara boşanma avukatlarından randevu alarak boşanma sürecine girebilirsiniz. Ankara boşanma avukatı sizi doğru bir şekilde yönlendirecek ve bu süreci sorunsuz atlatmanıza yardımcı olacaktır. Bunun yanında sizin ve çocuğunuz mağdur olmaması gerekli önlemlerin alınmasını da sağlayacaktır.

Boşanmak İçin Ne  Yapmalıyım